Veelgestelde vragen

  • Bestellen
  • Ik heb een kaart
  • Zakelijk
  • In welke waarden is de Nationale EntertainmentCard verkrijgbaar?

    De Nationale EntertainmentCard is verkrijgbaar in waarden tussen €5 en €150. Je kunt zelf het bedrag bepalen. Op de Nationale EntertainmentCard is BTW niet van toepassing.

  • Hoeveel Nationale EntertainmentCards kan ik bestellen?

    Je kunt tot 10.000 Nationale EntertainmentCards bestellen via deze website. 

  • Wat zijn de order- en verzendkosten bij een online bestelling?

    De order- en verzendkosten zijn als volgt opgebouwd:
    - 1 of 2 kaarten = € 2,50 (incl. BTW)
    - 3 of 4 kaarten = € 3,50 (incl. BTW)
    - 5 of 6 kaarten = € 4,50 (incl. BTW)
    - meer dan 6 kaarten = € 5,00 (incl. BTW)

  • Worden er extra kosten gerekend voor het ontwerpen van een eigen kaart of het meesturen van een persoonlijke videoboodschap?

    Nee, er worden geen extra kosten berekend voor het meesturen van je persoonlijke videoboodschap en/of een persoonlijke tekst voor op de verpakking. Bestel je een fysieke cadeaukaart met je eigen afbeelding, dan wordt er € 1,75 (incl. BTW) per kaart in rekening gebracht voor de productie. 

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

    Bestellingen vóór 14.00 uur worden dezelfde werkdag verwerkt en aangeboden aan PostNL. Bestellingen ná 14.00 uur worden de volgende werkdag aangeboden. Bestellingen in het weekend óf op feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en aangeboden. De bestelling wordt meestal binnen 2 werkdagen geleverd ná aanbieding aan PostNL.

    Omdat wij geen invloed hebben op de bezorging kies je bij ons een verzenddatum en geen bezorgdatum. Bestellingen worden verwerkt ná ontvangst betaling! Bestel je meer dan 20 kaarten met eigen foto of artwork, houd er dan rekening mee dat de levering een dag langer kan duren.

    Heb je gekozen voor een specifieke verzenddatum dan bieden wij je bestelling op die datum aan bij PostNL. Houd er rekening mee dat PostNL niet op maandag bezorgt en dat bezorging rondom feestdagen langer kan duren. Wij raden daarom aan om tijdig te bestellen en de verzenddatum iets ruimer van te voren te kiezen.

    Pakketjes worden verstuurt via GLS (General Logistics Systems). Let op: Pakketjes kunnen niet bezorgd worden op een postbusnummer!

  • Ik wil de Nationale EntertainmentCard elders laten bezorgen. Kan dat?

    Ja, je kunt een ander afleveradres opgeven. 

  • Ik heb een fout adres, huisnummer of datum opgegeven. Wat nu?

    Voorkom dit door foutmeldingen niet te negeren en controleer alsjeblieft alle gegevens nogmaals voordat je de bestelling definitief maakt. Na betaling kun je de gegevens niet meer wijzigen en/of een bestelling annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice via telefoonnummer 040-2901661. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

  • Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt betalen met iDEAL óf kiezen voor een overboeking. iDEAL is een makkelijke en veilige manier van online betalen via internetbankieren. Bij beide betaalmethoden verwerken wij je bestelling ná ontvangst van je betaling. 

  • Kan ik een factuur ontvangen?

    Wanneer je betaalt via iDEAL dan ontvang je bij de betaalbevestiging een PDF van de factuur.

    Als je kiest voor de betaalmethode 'overboeking' dan ontvang je een PDF van de factuur bij de orderbevestiging. Tevens ontvang je een email van onze paymentprovider Buckaroo met daarop het betaalkenmerk en het IBAN nummer waarop je het bedrag kunt overmaken.

  • Moet ik de Nationale EntertainmentCard activeren?

    Fysieke kaart

    Ja, als je een Nationale EntertainmentCard via deze website bestelt moet je de kaart zelf ná ontvangst activeren. Volg hiervoor de instructies die je per mail ontvangt (check ook je spambox). Wanneer je een ander afleveradres hebt gekozen bij je bestelling dan moet de ontvanger de kaart nog activeren! Hiervoor krijgt de ontvanger de mail met de activatie instructies. Voor het activeren van de kaart ga je naar www.nationale-entertainmentcard.nl/activeer

    Koop je de Nationale EntertainmentCard bij een van onze verkooppunten dan activeren zij de kaart automatisch voor jou zodra er een waarde wordt opgezet.


    E-voucher

    Nee, de e-voucher wordt automatisch geactiveerd. Hiervoor hoef je niets te doen. 

     

  • Waar kan ik de Nationale EntertainmentCard nog meer kopen?

    De Nationale EntertainmentCard kun je op deze website online bestellen. Daarnaast is de Nationale EntertainmentCard verkrijgbaar bij ruim 2.000 winkels (entertainmentwinkels, tabak/gemakswinkels, giftcard websites én via deze website). Op deze website kunt u bij 'Winkelzoeker' het dichtstbijzijnde verkooppunt vinden. 

  • Wat kan ik met de Nationale EntertainmentCard?

    Met het tegoed op de Nationale EntertainmentCard kun je dvd's, cd's en games kopen bij de deelnemende (online) entertainmentwinkels. Bij sommige deelnemende winkels kunt u er ok overige producten mee kopen. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Vraag bij de desbetreffende winkel/videotheek wat er allemaal mogelijk is.
     

  • Kan ik mijn Nationale EntertainmentCard direct gebruiken?

    De Nationale EntertainmentCard is ná activatie 3 jaar geldig en direct te gebruiken. Heb je de Nationale EntertainmentCard zelf via deze website gekocht dan heb je deze ongeactiveerd per post ontvangen en moet je deze zelf nog activeren! Heb je de Nationale EntertainmentCard niet zelf besteld dan moet de besteller de bon activeren.

    Heb je via een van onze fysieke verkooppunten de Nationale EntertainmentCard gekocht dan hebben zij de cadeaukaart geactiveerd. Om het saldo en de uiterste geldigheidsdatum van je Nationale EntertainmentCard te checken vul je hier de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale EntertainmentCard, onder de barcode.

    Heb je een Nationale EntertainmentCard bij een andere webshop (dan deze) besteld, dan kan het zijn dat jij (of de besteller) deze kaart via hun website moet activeren. Weet je het niet zeker, neem dan contact op met de desbetreffende webshop.

  • Wat is de geldigheidsduur van de Nationale EntertainmentCard?

    De Nationale EntertainmentCard is ná activatie 3 jaar geldig. 

  • Hoeveel saldo staat er op mijn Nationale EntertainmentCard?

    Dit kun je controleren bij de saldocheck op deze site.  Je vult daar de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale EntertainmentCard, onder de barcode.

  • Waar kan ik de Nationale EntertainmentCard inleveren?

    Op deze website kunt bij 'Winkelzoeker' uw dichtstbijzijnde innamepunten vinden. U kunt uw tegoed ook besteden bij verschillende webwinkels.

  • Hoe werkt het betalen met een Nationale EntertainmentCard?

    Je kunt met de Nationale EntertainmentCard betalen aan de kassa van de winkel. Daarnaast kun je met de bon bij een aantal webwinkels online betalen. Zie hiervoor onze 'winkelzoeker'.

  • Waar kan ik de de pincode op de Nationale EntertainmentCard vinden?

    Fysieke kaart
    De pincode kun je vinden onder de kraslaag op de achterkant van de Nationale EntertainmentCard. Deze code en het 19-cijferige kaartnummer heb je nodig bij het online verzilveren van de Nationale EntertainmentCard.

    E-voucher
    De pincode staat vermeld op de e-voucher (zonder kraslaag dus).

  • Hoe kan ik een e-voucher verzilveren?

    Je kunt de e-voucher zowel online (bij een aantal webwinkels) als bij de winkel verzilveren. Je kunt de e-voucher printen en meenemen naar de winkel. Je kunt de bon ook downloaden als PDF en de barcode laten scannen aan de kassa. 

    Ook online kun je de e-voucher inwisselen bij verschillende webwinkels. Je hebt dan het 19-cijferige kaartnummer en de pincode nodig die op de pdf van de e-voucher staan. Check bij de betreffende winkel of online verzilveren mogelijk is.  

  • Wil je persoonlijk contact?

    Heb je een vraag die hierboven nog niet is beantwoord? Onze klantenservice helpt je graag verder via entertainmentcard@tresis.nl of via telefoonnummer 040-2901661. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.

  • Ontvang ik ook een factuur?

    Wanneer je betaalt via iDEAL dan ontvang je bij de betaalbevestiging een PDF van de factuur.

    Als je kiest voor de betaalmethode 'overboeking' dan ontvang je een PDF van de factuur bij de orderbevestiging. Tevens ontvang je een email van onze paymentprovider Buckaroo met daarop het betaalkenmerk en het IBAN nummer waarop je het bedrag kunt overmaken.

  • Geldt er een minimale afname voor zakelijke bestellingen?

    Nee, er geldt geen minimale afname voor de Nationale EntertainmentCard.
     

Gebruik van Cookies

Www.nationale-entertainmentcard.nl gebruikt cookies om bijvoorbeeld de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat u relevante advertenties te zien krijgt. Als u meer wilt weten over deze cookies ga dan naar de pagina cookies. Bij akkoord op deze cookie policy geeft u Www.nationale-entertainmentcard.nl toestemming voor het gebruik van optimale cookies op onze websites. Klik op “Instellingen aanpassen” om uw voorkeuren te wijzigen. Als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens, raadpleeg onze privacy verklaring.

Cookies accepteren Instellingen aanpassen