Het kado met de juiste groove

Veelgestelde vragen

Kan ik mijn papieren cadeaubon ook online besteden?

Helaas is het niet mogelijk om een papieren bon online te besteden, omdat het een echt waardepapier is. De waarde is alleen fysiek overdraagbaar. Voor besteding van een papieren bon verwijzen wij je naar onze fysieke innamepunten. Je kunt je papieren bon ook opsturen (op eigen risico) met het verzoek om de bon om te wisselen voor de EntertainmentCard. Uitbetaling is niet mogelijk! Bij inlevering van minder dan 5 bonnen en onder de € 150,00 betaal je een bedrag van € 10,00 aan handlingskosten. Bij inlevering van

5 bonnen of meer en boven de € 150,00 zijn de kosten op aanvraag bij de Servicedesk EntertainmentCard: entertainmentcard@tresis.nl. Je kunt je bon(nen), op eigen risico, met je adresgegevens opsturen naar: Tresis, T.a.v. Servicedesk, Avignonlaan 25, 5627 GA EINDHOVEN

Moet ik de Nationale EntertainmentCard activeren?

Fysieke kaart
Ja, als je een Nationale EntertainmentCard via deze website bestelt moet je de kaart zelf ná ontvangst activeren. Volg hiervoor de instructies die je per mail ontvangt (check ook je spambox). Wanneer je een ander afleveradres hebt gekozen bij je bestelling dan moet de ontvanger de kaart nog activeren! Hiervoor krijgt de ontvanger de mail met de activatie instructies. Voor het activeren van de kaart ga je naar www.nationale-entertainmentcard.nl/activeer.

Koop je de Nationale EntertainmentCard bij een van onze verkooppunten dan activeren zij de kaart automatisch voor jou zodra er een waarde wordt opgezet.

E-voucher
Nee, de e-voucher wordt automatisch geactiveerd. Hiervoor hoef je niets te doen.

Wat kan ik met de Nationale EntertainmentCard?

Met het tegoed op de Nationale EntertainmentCard kun je dvd’s, cd’s, games en tickets kopen bij de deelnemende (online) entertainmentwinkels én bij ticketshop Eventim. Bij sommige deelnemende winkels kun je er ook overige producten mee kopen. Hier hebben wij helaas geen invloed op. Vraag bij de desbetreffende winkel/videotheek wat er allemaal mogelijk is.

Kan ik mijn Nationale EntertainmentCard direct gebruiken?

De Nationale EntertainmentCard is ná activatie 3 jaar geldig en direct te gebruiken. Heb je de Nationale EntertainmentCard zelf via deze website gekocht dan heb je deze ongeactiveerd per post ontvangen en moet je deze zelf nog activeren! Heb je de Nationale EntertainmentCard niet zelf besteld dan moet de besteller de bon activeren.

Heb je via een van onze fysieke verkooppunten de Nationale EntertainmentCard gekocht dan hebben zij de cadeaukaart geactiveerd. Om het saldo en de uiterste geldigheidsdatum van je Nationale EntertainmentCard te checken vul je hier de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale EntertainmentCard, onder de barcode.

Heb je een Nationale EntertainmentCard bij een andere webshop (dan deze) besteld, dan kan het zijn dat jij (of de besteller) deze kaart via hun website moet activeren. Weet je het niet zeker, neem dan contact op met de desbetreffende webshop.

Wat is de geldigheidsduur van de Nationale EntertainmentCard?

De Nationale EntertainmentCard is ná activatie 3 jaar geldig.

Hoeveel saldo staat er op mijn Nationale EntertainmentCard?

Dit kun je controleren bij de saldocheck op deze site. Je vult daar de 19-cijferige code in. Deze code staat op de achterzijde van de Nationale EntertainmentCard, onder de barcode.

Waar kan ik de Nationale EntertainmentCard inleveren?

Op deze website kunt bij ‘Winkelzoeker’ uw dichtstbijzijnde innamepunten vinden. U kunt uw tegoed ook besteden bij verschillende webwinkels.

Hoe werkt het betalen met een Nationale EntertainmentCard?

Je kunt met de Nationale EntertainmentCard betalen aan de kassa van de winkel. Daarnaast kun je met de bon bij een aantal webwinkels online betalen. Zie hiervoor onze ‘winkelzoeker’.

Waar kan ik de de pincode op de Nationale EntertainmentCard vinden?

Fysieke kaart
De pincode kun je vinden onder de kraslaag op de achterkant van de Nationale EntertainmentCard. Deze code en het 19-cijferige kaartnummer heb je nodig bij het online verzilveren van de Nationale EntertainmentCard.

E-voucher
De pincode staat vermeld op de e-voucher (zonder kraslaag dus).

Wil je persoonlijk contact?

Heb je een vraag die hierboven nog niet is beantwoord? Onze klantenservice helpt je graag verder via Klantenservice@platenbon.nl of via telefoonnummer 040-2901661. Openingstijden: werkdagen 09.00-17.00 uur.