Logo
   /  Klantenservice  

Klantenservice


Heeft u vragen of opmerkingen over de Nationale EntertainmentCard?
U kunt onze servicedesk tevens bereiken op telefoonnummer 040-2901661 (tijdens kantooruren) of vul het contactformulier in op de website. SNP/de servicedesk streeft ernaar binnen 2 werkdagen op uw vraag of opmerking via email of per post te reageren.

Heeft u een klacht over de Nationale EntertainmentCard qua product of een klacht over onze dienstverlening?
Neem dan contact op met Stichting Nationale Platenbon, Postbus 226, 1200 AE Hilversum.
U kunt ook onze servicedesk tevens bereiken op telefoonnummer 040-2901661 (tijdens kantooruren) of vul het contactformulier in op de website. SNP/de servicedesk streeft ernaar binnen 2 werkdagen op uw vraag of opmerking via email of per post te reageren. U ontvangt in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Geschillencommissie Thuiswinkel
In het geval dat wij de ingediende klacht niet kunnen oplossen of als u niet tevreden bent over onze afhandeling van uw klacht, dan kunt u uw klacht neerleggen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl.
 
Heeft u een vraag over het bestellen of het gebruik van de Nationale EntertainmentCard?
Kijkt u eerst even naar onze ‘Veel gestelde vragen’ of de 'Bestel informatie'. Zit uw vraag er niet bij, neemt u dan contact met ons op via het contactformulier. Wij nemen uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met u op via email.
 
Kunt u uw saldo van uw kaart niet opvragen?
Neem contact op met SNP via het contactformulier.
Wilt u het 19-cijferig kaartnummer (staat achterop de kaart onder de barcode) doorgeven?
SNP zal de historie en het saldo van uw cadeaukaart achterhalen en reageert uiterlijk binnen 2 werkdagen via email op uw vraag.
 
Kunt u uw kaart niet activeren?
Indien u problemen ondervindt met het activeren van uw kaart neemt u dan contact op met ons via telefoonnummer 040-2901661 (tijdens kantooruren) of stuurt u een email via het contactformulier. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
 
Wilt u het saldo van uw Nationale EntertainmentCard laten uitkeren in contanten?
Het tegoed op een Nationale EntertainmentCard kan niet in de winkels, aangesloten bij SNP, worden ingewisseld voor contant geld. SNP biedt de mogelijkheid om het saldo of het resterende saldo, onder inhouding van administratie- en handelingskosten, over te boeken naar een bankrekeningnummer in Nederland. Uitbetaling vindt alleen plaats als de onbeschadigde én originele Nationale EntertainmentCard, voorzien van een begeleidende brief met daarin de benodigde gegevens (naam- en adresgegevens, bankrekeningnummer en tenaamstelling), stuurt naar
SNP, Postbus 226, 1200 AE Hilversum. 
Na ontvangst én controle van de betreffende Nationale EntertainmentCard door SNP volgt uitbetaling. Het risico van verzenden van uw kaart naar ons kantoor ligt bij u.
 
Ik heb een defecte Nationale EntertainmentCard, wat nu?
Als de Nationale EntertainmentCard per ongeluk is gebroken, gescheurd of de magneetstrook/barcode onbruikbaar is geworden dan kan men de Nationale EntertainmentCard opsturen naar de 
SNP, Postbus 226, 1200 AE Hilversum. 
SNP zal u een vervangende cadeaukaart met het actuele saldo toesturen. Het risico van verzenden van uw kaart naar ons kantoor ligt bij u. Vergeet u niet uw contactgegevens te vermelden? Eventueel kan SNP het resterende saldo overboeken, conform het gestelde in deze voorwaarden.
 
Uitsluitsel herroepingsrecht
Bij bestelling van de Nationale EntertainmentCard bij deze webwinkel beschikt de consument niet over herroepingsrecht, gezien het karakter van het product. Het herroepingsrecht is uitgesloten, omdat het gaat om een dienst waarvan de uitvoering begonnen wordt binnen de herroepingstermijn. 



Volg ons            

Klantenservice   .   Privacy   .   Disclaimer   .   Copyright   .   Algemene Voorwaarden   .   Contact